Fakta slogan
Fakta udskifter berømt slogan – Food Supply DK
24. jan. 2011 — Det nye slogan er ganske enkelt “sund fornuft”, og det vil blive markedsført massivt i landets medier og i butikkerne, så det på sigt bliver …
Gennem de seneste 10 år har sloganet “5 minutter” været Faktas varemærke. Nu skifter discount-kæden budskabet ud med “sund fornuft”.
Fakta skifter berømt slogan ud | Coop – Mynewsdesk
Fakta skifter berømt slogan ud | Coop
19. dec. 2013 — ”Fakta er midt i en forandring, hvor vi er i gang med at skabe fremtidens discountbutik. Mens vi arbejder på det helt nye, udsender vi en slags …
“Det tager kun 5 minutter, men vi vil så gerne have, du bliver lidt længere”.Faktas slogan har gennem de seneste godt 10 år været et af Danmarks kendteste og…
Fakta skrotter sit kendte slogan – her er det nye | BT Danmark
Fakta skrotter sit kendte slogan – her er det nye | BT Danmark – www.bt.dk
Fakta A/S er en tidligere dansk supermarkedskæde af discountbutikker, der var ejet af Coop Danmark. Kæden bestod af 370 butikker i Danmark (2019) og tre …
Lavpriskæden Fakta har kæmpet for at holde kunderne lidt længere tid i butikken. Men nu skifter kæden slogan.
Fakta giver berømt slogan come-back | Coop Danmark A/S
24. jan. 2011 — Nu skifter kæden slogan. Fremover tager det ikke kun 5 minutter – Fakta er slet og ret “sund fornuft”. Samtidig vil markedsføringen blive …
”Det ta´r kun 5 minutter…” vender nu tilbage i Fakta i en periode. Dog nu med en anden tilføjelse: ”Men vi vil så gerne ha, du køber lidt mere”. Det sker i en stribe nye reklamefilm, der fra 1. januar vises på alle danske TV-kanaler med reklamer. ”Fakta er midt i en forandring, hvor vi er i gang med at skabe fremtidens discountbutik. Mens vi arbejder på det helt nye, udsender vi en slags ”greatest hits”, hvor vi med selvironien forhåbentlig kan glæde vores kunder,” siger kædedirektør Niels Karstensen. Samtidig er hele kædens markedsføring frisket op, så tilbudsavisen og online medierne er blevet lidt enklere og lidt frækkere. Det samme er udtrykket i butikkerne, hvor man fra begyndelsen af det nye år eksempelvis kan opleve et skilt med teksten: ”Lynkasse: Max 1000 varer”. Den nye markedsføring vil også gøre det mere tydeligt, hvordan Fakta adskiller sig fra de andre discountkæder: At man kan opspare point på sit Coop-kort, at man som eneste kæde sælger den miljø og allergivenlige serie
Fakta – Wikipedia, den frie encyklopædi
Fakta: Slogan mister værdien. Jakob Møller Larsen. 24. feb 2014 10:24. Discountkæden Fakta fik i 2013 et resultat, som ifølge kædedirektør Niels Karstensen …
Epoke slutter: Fakta skifter slogan – Bureaubiz
Nyt Fakta-slogan hives op af skuffen – Detailfolk
Nyt Fakta-slogan hives op af skuffen : Nyheder om retail og detailhandel – Udvikling og tendenser om butik og detail
Dengang Fakta lavede verdens bedste reklamer
Dengang Fakta lavede verdens bedste reklamer – Dansk Markedsføring
Fakta: Slogan mister værdien – Dansk Markedsføring
Keywords: fakta slogan